wtorek, 5 lutego 2013

Magnoliowy baner

Witam
przedstawiam baner, nad którym pracowałam od miesiąca, publikuję tutaj, ponieważ w większości wykorzystałam stemple Magnolia (tylko jeden jest C.C. Designs). Przy okazji stwierdziłam, że niezła kolekcja mi się uzbierała :), a w międzyczasie doszło jeszcze kilka stempelków. (to już chyba nazywa się uzależnienie :)
 Stemple kolorowałam promarkerami, chorągiewki są z brązowego brystolu, przystrojone skrapkami wycinanymi w wolnych chwilach z resztek papierów, ozdobione brokatem i perełkami w płynie.
















Baner wisi teraz u mnie w sklepie i określa charakter mojego dodatkowego zajęcia :)





pozdrawiam wszystkich fanów Magnolii
Gosia:)

2 komentarze:

  1. o rety ! ile pracy ! super wyszło i podkreśla charakter miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super to wygląda! Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń