sobota, 18 sierpnia 2012

Witam serdecznie!

Drogie Magnoliomaniaczki, bardzo się cieszę, że mam możliwość prezentowania tutaj swoich prac z tą przeuroczą dziewuszką. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje kolorowanki :)

Na pierwszy ogień poszła moja ulubiona Tilda with Daisy z kolekcji Sweet Crazy Love.
Obrazek kolorowałam Promarkerami. Użyłam następujących kolorów:

- skóra - Almond, Soft Peach

- włosy - Tan, Umber

- sukienka, kwiatek - Primrose, Lemon, Canary, Sunflower

- listek, kokarda - Lime Green, Pear Green

Kolorem Lime Green pokolorowałam również listek wycięty wykrojnikiem.


Pozdrawiam serdecznie!

Ciri

12 komentarzy:

  1. Nie widziałam tej Tildy, a jest przecudna - zresztą - która nie jest!
    Cudne kolorki - takie ciepłe :)
    Nie wpadłabym na kolorowanie wykrojnikowych elementów - a to świetnie się łączy z całością. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zgrana kolorystyka - Tilda cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ostatnio mariankowa gałązka była kolorowana Promarkerami pod kolor stempelka, choc najczęśnie maluję wycinanki glimmer glaze.
    Piękna ta dziewuszka, chyba muszę się zaopatrzyć w więcej stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten żółty kolor.
    P.S. Czy tylko ja tu koloruje kredkami??? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, ja się boję, że ten blog spowoduje u mnie nadwątlenie konta bankowego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!I pięknie grają kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta karteczka:D i muszę to powiedzieć.. ta Tilda jest słodka;) Ja też koloruję kredkami;) i Może jedną popełnię bo tylko mam jedną odbitkę;)

    OdpowiedzUsuń