piątek, 17 sierpnia 2012

Magnolia z koszyczkiem

witajcie Niewolnice Magnolii!
To moja druga Magnolia w życiu i wielkim wydarzeniem było jej kolorowanie.
Jeśli jesteście ciekawi co się działo zapraszam Was na relację z tego spotkania 
na blog Scrap Butiku gdzie trwa cykl Ladybug vs Magnolia :)
Pierwszy odcinek, w którym dużo o kolorowaniu tutaj :)




Stempel Magnolii to Tilda With Flowing Hair
Hoppy Easter Collection 2010
Pomalowana Promarkerami
włosy Caramel i Yellow Tulip
ciało Satin
Sukienka Powder Blue, China Blue Sky Blue - mocno nakładane na siebie
koszyk Caramel
kwiatki Yellow Tulip oraz Rose Pink

Jeśli chcecie zamówić taki stempel zapraszam do Scarp Butiku!
W ogóle w Scrap Butiku jeśli znajdą się 4 osoby chętne na stempel Magnolii (jeden wzór)
można go zamówić! Do dzieła :)

7 komentarzy:

  1. ja chce kolorować. Mam już dwie pokolorowane i zaraz stworzę z nich prace :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie wierzę że druga :) jest tak cudownie pokolorowana że dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) Świetne kolorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa gdzie są moje promarkery, pytam się gdzie???? ja chcę kolorować....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest - a bajka ... cudo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń