środa, 22 sierpnia 2012

Magnolia - twarz i ciało - mały kursik :)

Witam serdecznie wszystkie Magnoliomaniaczki !

Miło mi dołączyć do Waszego grona :)

Poniżej przedstawiam mój mały kursik - mam nadzieję, że skorzystacie :)



Użyłam markerów Copic o numerach :
E000 - baza
E21 - najciemniejszy
E11- pośredni
R20- policzki i zgięcia



Wybrałam stempel ze starszej kolekcji 
Tilda with Halstertusz -  Memento


Na początek nałożyłam 1 warstwę E000 na twarz i ręce. 
Nałożenie pierwszej, najjaśniejszej warstwy ułatwia późniejsze tonowanie ciemniejszymi odcieniami


Ciemniejsze miejsca na twarzy i dłoniach zaznaczyłam kolorem E11

Kolor E21 posłużył mi do "rozmazania" poprzedniego odcienia. 

 Następnie E000 "rozmazałam" dwa poprzednie odcienie

Tutaj E21 użyłam do zrobienia kreski na wysokości oczu. 
Takie zaciemnienie dodaje głębi całej twarzy. 


Odcieniem R20 zaznaczyłam policzki, oraz górne części łapek. 

 Wszystko jeszcze raz zblendowałam E000

 Na koniec poprawiłam policzki - lubię, kiedy są rumiane :)

Często w czasie pracy, kiedy to samo miejsce koloruję kilka razy, występuje efekt mokrej plamy. 
Po wyschnięciu to znika, także nie ma się czym przejmować :)

Miłej pracy !
CraftyMoly

13 komentarzy:

  1. Super! fajnie i przejrzyście, koniecznie muszę wypróbować tę kreskę na wysokości oczu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kurs :) Ja dziś na necie właśnie oglądałam filmiki z kolorowania twarzy a tu proszę ;)
    Telepatia jakaś hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomicie!!! Osobiście nie lubię tej kreski, buzia robi się troszkę małpkowata, ale wiele miłośniczek i miłośników Tildy tak koloruje, np. Alberto:)
    Tak czy siak przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, tylko dla mnie ona wyszła jak z solarium?
    Dla mnie osobiście za ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też ciuteczkę za ciemna, wolę jaśniejsze karnację - ja tam nadal jestem kredkowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, Małgosiu. Ja maluję kredkami akwarelowymi, ale chyba zakupię sobie lepsze przybory;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i teraz będę wzdychać do copiców :( ..... a kiedy reszta?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy to wina zdjęć, ale strasznie opalona wyszła:) dobrze,że nie biorę się za kolorowanie,bo już przy E000 uznałabym,że wygląda super:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zawsze takie bladzioszki, jakoś boję się zaszaleć na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest za ciemno, jest super! Kiedy dojdzie cała reszta będzie idealnie! Twarz jest najważniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się też wydaje , że ciemno bo reszty nie ma dlatego tak się wydaje ...ta kreska na wysokości oczu dobrze się dowiedzieć nowej rzeczy muszę wypróbować ...czekam na dalszą część kursiku i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń