sobota, 25 sierpnia 2012

Magnolia - bluza i włosy - mały kursik :)

Witam serdecznie !
Dzisiaj część druga kolorowania  - bluza i włosy. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które dostałam po opublikowaniu części pierwszej. Mam nadzieję, że i w tej części znajdziecie coś, co się spodoba i przyda :)

Na początek najjaśniejszym kolorem YG91 obrysowałam kontury bluzy tzn. najciemniejsze miejsca
Na tym rysunku światło będzie padać centralnie. 

Moją bazą jest kolor YG91

 BG93 poprawiłam wcześnie pokolorowane miejsca

Najciemniejszym kolorem BG96 zaznaczyłam najciemniejsze miejsca

 I teraz z powrotem, czyli rozmazałam najciemniejszy kolor odcieniem BG93


  Następnie dwa poprzednie YG91

Na koniec wszystko zblendowałam kolorem 0

Tutaj co niektórzy pewnie zwrócą uwagę na jasną plamę na środku - otóż po wyschnięciu plama zniknęła :)

Teraz włosy. Zazwyczaj sprawiają najwięcej kłopotu - na szczęście na tym obrazku Tilda nie odsłania ich zbyt wiele ;)
Bazą jest kolor E43  - nałożyłam na całe włosy. 

Miejsca ciemniejsze pokryłam E47

 To wszystko rozmyłam E 43

I na koniec użyłam odcienia 0 tam, gdzie uważałam włosy powinny być najjaśniejsze. 

 I gotowa buźka :)

I na koniec rada - kolorując małe partie np. dodatki, wystające włosy i trudno dostępne miejsca można użyć tylko jednego koloru i wycieniować go odcieniem 0. 

Miłego wieczoru !


5 komentarzy: